Νέο βαθμολογικό σύστημα: Απαγορευτικό για αφελή θέματα και αφελείς μαθητές
· Δημοσιεύτηκε από το χρήστη ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ στις 12 Ιούνιος 2015 στις 17:37 στην κατηγορία Γενικά θέματα
Σήμερα το πρωι συνειδητοποιήσαμε μαζί με άλλους συναδέλφους τα
εξής:
Αν προχωρήσουμε σε παραπάνω ανάλυση 1 μόρια στα 100 (δηλαδή ένα
Σ-Λ) ''κοστίζει 54 μόρια (αν είναι η Φυσική το 2ο βαρύτητας) και 40
μόρια (αν η Φυσική δεν είναι βαρύτητας)...
Τι λοιπόν βλέπω;
1. Μήπως μαζί με το νέο σύστημα θα πρέπει να αλλάξει και η λογική των
θεμάτων;
2. Με τέσσερα μόνο μαθήματα το δικαίωμα αφελούς ή επιπόλαιου
λάθους από τους μαθητές κρίνεται απαγορευτικό!
3. Με τέσσερα μόνο μαθήματα η επιλογή θεμάτων δεν σηκώνει ασάφεις
και λάθη.
Υ.Γ. Θα επανέλθω με πραγματικό παράδειγμα βαθμολογίας...
· Δημοσιεύτηκε από το χρήστη ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ στις 12 Ιούνιος 2015 στις 17:37 στην κατηγορία Γενικά θέματα
Σήμερα το πρωι συνειδητοποιήσαμε μαζί με άλλους συναδέλφους τα
εξής:
Σύμφωνα με το νέο σύστημα βαθμολόγησης για τις πανελλαδικές έχουμε
τα εξής στη διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης των πανελληνίων της
επόμενης χρονιάς:
τα εξής στη διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης των πανελληνίων της
επόμενης χρονιάς:
Άριστα: 20.000 μόρια
Προκύπτει από 4 μαθήματα με ποσοστό συμμετοχής:
1ο με συντελεστή βαρύτητας: 33%. Άρα από τα 20.000 μόρια το μάθημα
αυτό μπορεί να δώσει 6.600 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20
"στοιχίζει'' 330 μόρια!
αυτό μπορεί να δώσει 6.600 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20
"στοιχίζει'' 330 μόρια!
2o με συντελεστή βαρύτητας: 27% Άρα από τα 20.000 μόρια το μάθημα
αυτό μπορεί να δώσει 5.400 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20
"στοιχίζει'' 270 μόρια!
αυτό μπορεί να δώσει 5.400 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20
"στοιχίζει'' 270 μόρια!
3o χωρίς συντελεστή βαρύτητας: 20%. Άρα από τα 20.000 μόρια το μάθημα αυτό μπορεί να δώσει 4.000 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20 "στοιχίζει'' 200 μόρια!
4o χωρίς συντελεστή βαρύτητας: 20%. Άρα από τα 20.000 μόρια το
μάθημα αυτό μπορεί να δώσει 4.000 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20
"στοιχίζει'' 200 μόρια!
μάθημα αυτό μπορεί να δώσει 4.000 μόρια. Δηλαδή κάθε μονάδα στις 20
"στοιχίζει'' 200 μόρια!
Αν προχωρήσουμε σε παραπάνω ανάλυση 1 μόρια στα 100 (δηλαδή ένα
Σ-Λ) ''κοστίζει 54 μόρια (αν είναι η Φυσική το 2ο βαρύτητας) και 40
μόρια (αν η Φυσική δεν είναι βαρύτητας)...
Συνοπτικά: Μαθητής για να μαζέψει πάνω από 19.000 μόρια θα πρέπει να
αριστεύσει σε όλα τα μαθήματα (100/100) και να έχει πάνω από 15 στην Έκθεση!
αριστεύσει σε όλα τα μαθήματα (100/100) και να έχει πάνω από 15 στην Έκθεση!
Μαθητής που χάνει στη φυσική 1 πολλαπλής επιλογής χάνει από 200 ως
270 μόρια.
270 μόρια.
Μαθητής που χάνει στη φυσική 1 δεύτερο θέμα χάνει από 320 ως 430
μόρια.
μόρια.
''Αφελής'' Μαθητής που δικαιολογεί σωστά αλλά κυκλώνει λάθος
απάντηση χάνει από 80 ως 120 μόρια.
απάντηση χάνει από 80 ως 120 μόρια.
Τι λοιπόν βλέπω;
1. Μήπως μαζί με το νέο σύστημα θα πρέπει να αλλάξει και η λογική των
θεμάτων;
2. Με τέσσερα μόνο μαθήματα το δικαίωμα αφελούς ή επιπόλαιου
λάθους από τους μαθητές κρίνεται απαγορευτικό!
3. Με τέσσερα μόνο μαθήματα η επιλογή θεμάτων δεν σηκώνει ασάφεις
και λάθη.
Υ.Γ. Θα επανέλθω με πραγματικό παράδειγμα βαθμολογίας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου